dinsdag 8 maart 2016

Update!

 Oops! Is het echt alweer twee maanden geleden dat ik voor het laatst gepost heb?

Het waren maanden waarin ik allerlei dingen gedaan heb behalve bloggen. Gelukkig heb ik  wel zo af en toe wat kaartjes gemaakt.

Zin om mee te kijken?







 


Ik heb deze kaartjes bijna allemaal gefotografeerd met mijn telefoon en gepost op Instagram, reuze handig als je niet zoveel tijd of zin hebt om een blogpost te maken. Vind je het leuk om me te volgen op Instagram? Klik hier voor mijn account!

Dan sluit ik voor nu deze post af met het voorjaar, dat wat mij betreft snel mag komen. En als het niet snel komt...


...haal ik het graag in huis!

15 opmerkingen:

  1. Wat goed om weer eens een berichtje van jou voorbij te zien komen! Gezellig. En wat een mooie kaartjes heb je gemaakt terwijl het zo stil was op je blog. Prachtige serie. En ja die lente, die kan niet snel genoeg komen. Ook ik help graag een handje mee. Gisteren weer verse tulpen en hyacinthen in de kamer gezet. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaa geweldig om weer wat creaties van je te zien, echte Ingetjes en stuk voor stuk super gemaakt! Ook lekker aan het doodle-en zie ik, cool! Heerlijk he die verse lentebloemetjes overal :D

    Fijne dag! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk om je weer te zien op je blog. Geweldige kaartjes. En inderdaad laat het voorjaar maar komen.
    Fijne dag, vriendelijke groet Clärle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Inge, leuk en gezellig zeg, een blogpost van jou! En zoveel mooie kaarten...ik heb ze gemist. En ja...voorjaar, heb ik ook zo'n zin in. En een beetje zon en warmte op mijn lijf, daar knap je zo van op!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heee Inge leuk je weer te zien ;)) Superleuke kaartjes heb je weer gemaakt....
    Laat het voorjaar maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een leuke kaartjes! Ga je graag volgen via Insta...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja, voor je het weet zijn er zomaar opeens 2 maanden voorbij.....
    Wat een mooie kaarten joh! Ik heb ze goed bekeken, ik hou ervan.
    Veel details, dat vind ik nou juist zo leuk.

    Enne....instagram, facebook, twitter, enz......het is allemaal leuk om te doen.
    Maar bloggen ook, dus wel af en toe hier ook komen hoor ;-)

    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat je niet stil hebt gezeten tijdens je afwezigheid is te zien....stuk voor stuk mooie creaties!
    Het voorjaarsweer hebben wij hier al wel, maar mis wel de enorme bloemenpracht aan tulpen enzo die erbij horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lang geleden inderdaad, maar ook leuk om deze verzamelpost aan inspiratie in een keer te lezen. Stuk voor stuk gave kaartjes! Mooi hoor! Van mij mag het voorjaar ook heel snel komen!! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om zoveel gave creaties in een keer te zien, stuk voor stuk hele leuke kaarten. Je bent lekker bezig geweest met inkt en papiertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke post met zo veel kaartjes, fijn dat je ze toch hier nog laat zien.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dag Inge, Bij Dutch Card Lovers is een mooie uitdaging: kies je favoriete designer, en lift een kaartje van haar. Aangezien jou stijl mij aanspreekt heb ik jou kaart met het prachtige label gelift. Mocht je mijn resultaat willen zien neem dan een kijkje op mijn blog: http://farmerblog-nelleke.blogspot.com
    Dank je wel voor jou inspirerende ideeën!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja nelleke is vol lof over jou en ik mis je plezante blog wel wat...
    Liefs en hopelijk zien we gauw iets van jou!

    BeantwoordenVerwijderen