zondag 9 november 2014

X-mas 2014 (7 t/m...17!)


Eerst een kerstkaartje dat ik (weer) maakte met wat restjes papier. Hiervan knipte ik kleine rondjes. Samen met een zilverdraadje en wat pailletjes lijmde ik het op een stukje wit cardstock. 


Stempels van SU en Clearly Besotted maakten dit kaartje lekker snel af.

En over lekker snel gesproken...

gister had ik een enorm leuke workshop van Inge Groot bij Sandra.

We hebben maar liefst 9 kerstkaartjes gemaakt met Stampin'Up! materialen. We hebben de 10 net niet gehaald, maar hebben materiaal en werkbeschrijving mee naar huis.
Normaal gesproken ligt mijn tempo een stuk lager. Zeker in periodes zoals nu, nu ik het best druk heb met andere dingen.

Dus hoe lekker was dat, een hele dag ongestoord met mooie materialen aan de slag, alles goed voorbereid door Inge en Sandra, lekkere hapjes erbij, gezelligheid en de radio aan (soms niet ;))



Ik heb er echt van genoten!

11 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! Ik heb een van de kerstkaartjes ook gemaakt op de SU workshop bij Inge op de KreaDoe. Heerlijk zulke mooie, snelle kaartjes terwijl ze er niet snel-snel uit zien. Enne... jij kunt goed rondjes uit de hand knippen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je eerste kerstkaartje is 'n toppertje! De kaartjes van gisteren zijn echt heel gaaf geworden. Wat was het gezellig he! Ik vond het superleuk dat je er was!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben ik er een keer niet, ben jij er wel! Had je graag een keer willen ontmoeten...
    Wat hard gewerkt, tja, Inge is echt een " scrap-drijver".. Jullie hebben prachtige kaarten gemaakt, wat een collectie!
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een geweldig, vrolijk, snel kaartje! En ja, een workshop van Inge bij Sandra betekent hard werken met hele goede catering ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knip jij die rondjes zelf?? Respect ;-)
    Jouw voorraadje groeit lekker zo. Ik heb ook al meer kerstkaarten dan ik in jaren heb gemaakt.
    Het was een onwijs gezellige dag, vond ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. helemaal leuk ! zo, dat gaat wel lekker vlot zo met de kerstkaartjes ! mooie resultaten allemaal ! en wat lees ik... rondjes zelf knippen, daar waag ik me niet aan ! super hoor ! misschien dat ik wel eentje 'pik' om verder zelf uit te werken =)
    nog een fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kerstbomen zijn weer supergaaf dit jaar!!
    Je geeft mij een boel inspiratie, thanks ;)
    Leuk hoor je overzicht van de workshop, jaaa dat moet echt heerlijk zijn geweest, zo met z'n alle aan de freubel!
    Fijne dag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje met die rondjes, lekker vrolijk! En al je andere kaartjes zijn ook SUper! Wat een leuke kleurtjes, mooie collectie!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super leuk zeg
    ik heb het boompje ook en de stempels, zo leuk!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen