woensdag 19 maart 2014

Scraplings (1)


Als ik geen inspiratie heb, helpt het mij vaak om aan iets kleins te beginnen. Een label ofzo.

Ik zag een paar hele leuke scraplings voorbijkomen bij Cornelie, en wat blijkt?

Ook dat helpt tegen inspiratie gebrek :-)

Een scrapling is een A4 waar je uit de lengte een baan snijdt van 7 cm. Zo kun je er dus drie uit 1 A4 halen.
De komende dagen zie je er hier dan ook drie verschijnen!



Voor deze scrapling gebruikte ik aquarelpapier en roze waterverf. De verf goed laten drogen, daarna met Versamark kleurloze inkt gestempeld en een dikke laag goudkleurig embossingpoeder eroverheen.

Goudkleurig pijltje erbij, samen met wat felroze parels, draadje en een pailletje. Het aquarelpapiertje heb ik daarna 'losjes' op de scrapling geplakt.

En uh...nee, ik houd niet van goud en knalroze. Maar als het over the top is, houd ik er juist weer heel veel van :-)

8 opmerkingen:

  1. Leuk hè die Scraplings, en O, wat heb jij dat weer tof gedaan, nee ook niet mijn ding deze combi, best heftig, maar heel erg tof resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, sluit me helemaal bij jouw laatste opmerking aan! Jouw eerste scrapling smaakt naar meer.
    Fijne avond, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan maar een ding zeggen: I LIKE it!
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, je lijkt mijn schoonzus wel. Die vindt erge kitsch weer heel mooi, maar een beetje kitsch vindt ze vreselijk!
    Jouw scrapling is gewoon grappig!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Inge, ik vind je scrapling erg tof! Idd. over de top, maar ik hou ervan! Leuk gedaan! Ben benieuwd naar je volgende excemplaar! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goud en roze geeft een te gek kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kei gaaf kaartje. Het goud bij het roze maakt het wat stoerder. Dit formaat moet ik ff onthouden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig stoer kaartje!
    Leuk idee met dat Like :)

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen