zondag 28 oktober 2012

Cijfers


Bij de Xenos kun je nu allerlei cijfers en letters kopen. Van MDF (wit) of van karton. Goed nieuws, vond ik zelf :-)

Ik kocht er drie. Van karton.

Waarvan twee ons huisnummer. Ik had nog wat restjes wolvilt en heb de cijfers daarmee een warme winterse outfit gegeven. Vilt en stof kun je makkelijk plakken met aslan, een soort dubbelzijdig plakplastic.



Een paar rommelige steekjes met wat borduurgaren en (lekker snel) klaar!

De derde kreeg een heel andere outfit:


De voorkant is beplakt met Magnolia papier. Mooi mat en een beetje verweerd. Ik hou ervan!


En de zijkanten verfde ik eerst wit met Gesso, daarna wat zwarte inkspray (Dylusions) erop gespoten en wat stukjes washitape erop geplakt.


En ook dit was weer een fijn-snel-klaar projectje!

18 opmerkingen:

  1. leuk
    ik heb ze ook nummer 50 vooriemand die dus 50 gaat worden
    ga ze terzijnertijd helemaal opwerken
    had ze alleen bij de wibra gekocht!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan, nu alleen natuurlijk nog een foto waar ze staan in je huis. Vooral je & vind ik helemaal Inge. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zucht, als ik dat zie zou ik wel weer in Nederland willen wonen en een Xenos om de hoek willen hebben!
    LG - Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bedankt voor de tip, ik stap morgen op de fiets en weet al waar naar toe :) Ben dol op ampersands, nu hopen dat die er nog zijn.
    Superleuk gedecoreerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat karton kan er goed tegen als je Gesso gebruikt Inge?? Ik heb nl. die MDF klok gepimpt en na het verven met Gesso was hij wel een beetje gaan "uitzetten" dus ik vraag me af of het karton wel echt stevig genoeg is?? Ik vind het keigaaf geworden en wil voor de meiden in Engeland wel iets met HOME en LOVE door elkaar heen gaan doen en dit is licht dus kost ook niet mega aan verzendkosten.


    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk idee! En wat prachtig uitgevoerd!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee met dat vilt. Ziet er mooi uit zeg!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja ik had de letters ook al gezien, er zijn vele mogelijkheden om ze leuk op te pimpen. Jij hebt er heel wat leuks mee gedaan.
    En de catalogus uit je vorige bericht lijkt me een geweldige inspiratiebron.X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kom elke keer bij de Xenos hier en hebben ze niet alle letters en/of cijfers die ik zoek...zo blijf ik teruggaan...
    Maar dit is zeker ook een leuk idee! Gaaf de strakke vormen en het warme wolvilt!
    Als ik alle letters bij elkaar heb, kan ik ook aan de slag...
    Fijne zondag, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke header! Knippen, plakken, scheuren, ook waar we ons hier vandaag mee bezig houden, gezellig knutselen. Dat deed jij ook met de cijfers en ampersant. Leuk gedaan! Warme wintercijfers en een echte bloGbloM-ampersant zijn het resultaat.
    Groetjes en fijne zondag,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een snel-klaar projectje? Wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Reuze leuk resultaat, deze snel klaar projecten!
    Op naar de Xenos;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige, warme cijfers met een hoog knuffelgehalte :) Maar ook het &-teken is erg gaaf, weer genot om even op je blog te neuzen!!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het ziet er heel aaibaar uit, jouw huisnummer. Zet je ze voor het raam? Leuk projectje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lekker warm, moet wel met deze temperaturen, brrrr...
    Ziet er leuk uit! Knap hoe je er omheen hebt gestikt.
    Ook het & teken is mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk zeg! Vooral dat vilt eromheen met dat gestikte randje, echt mooi gemaakt! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg leuk, je cijfers met wolvilt. Ziet er prachtig uit. De ander van papier heeft weer een heel andere uitstraling, maar zeker zo mooi.
    Groetjes,
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen